Internet usluga dostupna na www.easyklima.pl operira tvrtka Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, br. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, poštanski broj: Varšava POLJSKA, OIB: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, temeljni kapital: PLN 5000 ; e-mail adresa: [email protected].

1. PRODUCT COMPLAINT

1.2. Prodavatelj je dužan isporučiti proizvod bez fizičkih nedostataka kupcu.

1.3. Kupac može podnijeti prigovor:

  • pismeno na sljedeću adresu: ul. Solec, br. 18, prostor B21, Varšava, 00-410;
  • elektroničkom poštom na: [email protected].

1.5. Prodavatelj će odgovoriti na prigovor kupca odmah, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana podnošenja prigovora. Ako kupac, koji je potrošač, prilikom ostvarivanja prava na jamstvo, zahtijeva zamjenu proizvoda ili otklanjanje nedostatka ili izjavi o smanjenju cijene, navodeći iznos za koji se cijena treba smanjiti, a prodavatelj nije odgovorio na taj zahtjev u roku od 14 kalendarskih dana, smatrat će se da je zahtjev opravdan.

1.6. Kupac koji ostvaruje prava na jamstvo dužan je dostaviti neispravan proizvod na adresu: ul. Solec, br. 18, prostor B21, Varšava, 00-410. U slučaju kupca koji je potrošač, trošak dostave proizvoda snosi prodavatelj. Ako bi dostava proizvoda od strane potrošača bila previše teška zbog vrste proizvoda ili načina instalacije, kupac je dužan proizvod staviti na raspolaganje prodavatelju na mjestu gdje se proizvod nalazi.

1.7. Sukladno odredbi članka 558. stavka 1. Građanskog zakona, odgovornost prodavatelja za jamstvo proizvoda prema kupcu koji nije potrošač isključena je.

2. IZVANSEDIŠNJI POSTUPCI PRIGOVORA I NADOKNADE ŠTETE I PRAVILA PRISTUPA TIM POSTUPCIMA

2.1. Detaljne informacije o mogućnosti da kupac koji je potrošač koristi izvansudske postupke za rješavanje prigovora i ostvarivanje potraživanja, kao i pravila pristupa tim postupcima, dostupne su na web stranici Ureda za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača na: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

2.2. Postoji i kontakt točka kod Predsjednika Ureda za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača (telefon: 22 55 60 333, e-mail: [email protected] ili pisanom adresom: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), čija je zadaća, između ostalog, pružiti pomoć potrošačima u pitanjima koja se odnose na izvansudske postupke rješavanja potrošačkih sporova.

2.3. Potrošač ima sljedeće primjere izvansudskih postupaka prigovora i nadoknade štete: (1) podnošenje zahtjeva za rješavanje spora stalnom prijateljskom potrošačkom sudu (za više informacija, pogledajte: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) podnošenje zahtjeva za izvansudsko rješavanje spora provincijskom inspektoru Trgovačkog inspektorata (za više informacija, pogledajte web stranicu inspektora nadležnog za prodavateljevo sjedište); i (3) pomoć gradske (općinske) ombudsman potrošača ili socijalne organizacije čiji su statutarni zadaci uključuju zaštitu potrošača (npr. Federacija potrošača, Udruga poljskih potrošača). Savjeti se pružaju, između ostalog, putem e-maila na [email protected] i na broj telefona za pomoć potrošačima 801 440 220 (telefonska linija otvorena je radnim danom od 8:00 do 18:00 sati, cijena poziva prema tarifi operatora).

2.4. Platforma za internetsko rješavanje sporova između potrošača i trgovaca na razini EU (ODR platforma) dostupna je na http://ec.europa.eu/consumers/odr. ODR platforma je interaktivna i višejezična web stranica s jednim mjestom za potrošače i trgovce koji traže izvansudsko rješenje spora koji se odnosi na ugovorne obveze proizašle iz ugovora o prodaji ili usluga putem interneta (za više informacija, pogledajte web stranicu same platforme ili web adresu Ureda za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

3. PRAVO NA ODUSTANAK

3.1. Potrošač koji je zaključio ugovor na daljinu može se, u roku od 14 kalendarskih dana, povući iz ugovora bez navođenja razloga i bez troškova, osim troškova navedenih u točki 8.8. Pravilnika. Dovoljno je poslati izjavu prije isteka roka. Izjavu o povlačenju možete dostaviti, na primjer:

  • pismeno na sljedeću adresu: ul. Solec, br. 18, prostorija B21, Varšava, 00-410;
  • elektronički putem e-pošte na: [email protected].

3.2. Uzorak obrasca za povlačenje nalazi se u Prilogu 2 Zakonu o pravima potrošača i dodatno je dostupan u točki 3.11. Politika povrata i prigovora. Potrošač može koristiti uzorak obrasca, ali to nije obvezno.

3.3. Rok za povlačenje počinje:

  • za ugovor čijom izvedbom Prodavatelj isporučuje proizvod, obvezan prenijeti vlasništvo (npr. Ugovor o prodaji) – od preuzimanja proizvoda od strane potrošača ili treće osobe koju je on odredio, osim prijevoznika, a u slučaju ugovora koji: (1) uključuje više proizvoda koji se isporučuju odvojeno, u serijama ili dijelovima – od preuzimanja posljednjeg proizvoda, serije ili dijela, ili (2) uključuje redovitu isporuku proizvoda na određeno vrijeme – od preuzimanja prvog proizvoda;
  • za druge ugovore, od dana zaključenja ugovora.

3.4. U slučaju povlačenja iz ugovora na daljinu, ugovor će se smatrati nenastalim.

3.5. Prodavatelj je dužan odmah, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana primitka izjave potrošača o povlačenju, vratiti potrošaču sva plaćanja koja je potrošač izvršio, uključujući troškove dostave proizvoda (osim dodatnih troškova koji proizlaze iz odabira načina dostave od strane potrošača koji nije najjeftinija obična metoda dostupna na web stranici). Prodavatelj će izvršiti povrat plaćanja istom metodom plaćanja koju je koristio potrošač, osim ako potrošač izričito pristane na drugi način povrata koji ne nosi nikakve troškove za potrošača. Ako Prodavatelj nije ponudio da sam preuzme proizvod od potrošača, može zadržati povrat plaćanja primljenog od potrošača dok ne primi proizvod natrag ili dok potrošač ne dostavi dokaz o povratu, ovisno o tome što se prvo dogodi.

3.6. Potrošač je dužan odmah vratiti proizvod Prodavatelju, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana povlačenja iz ugovora, ili ga predati osobi ovlaštenoj od Prodavatelja da ga preuzme, osim ako Prodavatelj ponudi da sam preuzme proizvod. Da biste ispunili rok, dovoljno je poslati proizvod prije isteka roka. Potrošač može vratiti proizvod na sljedeću adresu: ul. Solec, br. 18, prostorija B21, Varšava, 00-410.

3.7. Potrošač je odgovoran za svaki smanjeni iznos vrijednosti proizvoda koji proizlazi iz uporabe proizvoda izvan onoga što je nužno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja proizvoda.

3.8. Mogući troškovi povezani s povlačenjem potrošača koje je potrošač dužan podmiriti:

  • Ako potrošač odabere način dostave proizvoda koji nije najjeftiniji običan način dostave dostupan na web stranici, Prodavatelj nije obvezan nadoknaditi potrošaču dodatne troškove koji su mu nastali.
  • Potrošač snosi izravne troškove povratka proizvoda.
  • U slučaju proizvoda koji je usluga, čija je izvedba započela – na izričit zahtjev potrošača – prije isteka roka za povlačenje, potrošač koji koristi svoje pravo povlačenja nakon što je podnio takav zahtjev bit će dužan platiti za izvedbu pruženu do povlačenja. Iznos koji treba platiti izračunava se proporcionalno onome što je pruženo, uzimajući u obzir cijenu ili naknadu dogovorenu u ugovoru. Ako je cijena ili naknada previsoka, osnova za izračun tog iznosa bit će tržišna vrijednost izvedbe.

3.9. Pravo potrošača na povlačenje iz ugovora na daljinu ne primjenjuje se na ugovore:

  • (1) za pružanje usluga, ako je Prodavatelj izvršio uslugu u potpunosti uz izričiti pristanak potrošača, koji je bio obaviješten prije početka izvođenja da će izgubiti pravo povlačenja iz ugovora nakon izvršenja Prodavateljeve usluge; (2) kod kojih cijena ili naknada ovise o fluktuacijama na financijskom tržištu, koje su izvan kontrole Prodavatelja, a mogu se pojaviti prije isteka roka za povlačenje; (3) u kojem je predmet izvedbe neproizvedeni proizvod, izrađen prema specifikaciji potrošača ili koji služi zadovoljenju njegovih pojedinačnih potreba; (4) u kojem je predmet izvedbe proizvod koji se brzo pogoršava ili ima kratki rok trajanja; (5) u kojem je predmet izvedbe proizvod isporučen u zatvorenom pakiranju koje se ne može vratiti nakon otvaranja iz razloga zdravlja ili higijenskih razloga, ako je pakiranje otvoreno nakon dostave; (6) u kojem je predmet izvedbe proizvodi koji su nakon dostave, zbog svoje prirode, nespojivi s drugim stvarima; (7) u kojem je predmet izvedbe alkoholna pića čija je cijena dogovorena prilikom zaključenja ugovora o prodaji, a dostava može nastupiti tek nakon 30 dana, a vrijednost ovisi o fluktuacijama na tržištu nad kojim Prodavatelj nema kontrolu; (8) u kojem potrošač izričito zatraži da Prodavatelj dođe k njemu radi obavljanja hitnog popravka ili održavanja; ako Prodavatelj pruži dodatne usluge koje nisu zatražene od strane potrošača ili isporuči proizvode koji nisu rezervni dijelovi nužni za izvođenje popravka ili održavanja, potrošač ima pravo povući se iz ugovora što se tiče dodatnih usluga ili proizvoda; (9) kada je predmet isporuke zvučni ili vizualni zapis ili računalni softver isporučen u zatvorenom pakiranju ako je pakiranje otvoreno nakon dostave; (10) za isporuku novina, periodičnih publikacija ili časopisa, osim ugovora o pretplati; (11) sklopljenih putem javne dražbe; (12) za pružanje smještaja, osim u stambene svrhe, prijevoza robe, najma automobila, ugostiteljstva, usluga vezanih uz slobodno vrijeme, zabavu, sport ili kulturne događaje, ako ugovor određuje datum ili razdoblje usluge; (13) za isporuku digitalnog sadržaja koji nije zabilježen na tvarnom nosaču ako je izvedba započela s izričitim pristankom potrošača prije isteka roka za povlačenje i nakon što mu je Prodavatelj obavijestio potrošača o gubitku prava na povlačenje.

3.11. TEMPLATE WITHDRAWAL FORM (ANNEX 2 TO THE CONSUMER RIGHTS ACT)

Template withdrawal form (this form must be completed and returned only if you wish to withdraw from the agreement)

  • Recipient: Company: Perfect Sale Sp. z o.o. Solec 18/B21, Warsaw, Poland. [email protected]
  • I/We(*) hereby give notice of my/our(*) withdrawal from the agreement for sale of the following goods(*) the agreement for delivery of the following goods(*) the agreement for performance of the following goods(*)/provision of the following service(*)
  • Date of agreement(*)/collection(*)
  • Full name of the consumer(s)
  • Address of the consumer(s)
  • Signature of consumer(s) (only if paper form)
  • Date

(*) Delete as appropriate.

Postavke kolačića

Možete prihvatiti, prilagoditi ili odbiti korištenje svih kolačića i sličnih tehnologija. Možete napraviti detaljan izbor pomoću opcija u nastavku. Svoje postavke možete promijeniti u bilo kojem trenutku.