SADRŽAJ:

1. OPĆE ODREDBE

2. ELEKTRONIČKE USLUGE NA WEB STRANICI

3. UVJETI I ODREDBE ZAKLJUČENJA UGOVORA O PRODAJI

4. NAČINI I UVJETI PLAĆANJA PROIZVODA

5. TROŠKOVI, NAČINI I ROK ISPORUKE PROIZVODA

6. PRIGOVORI NA PROIZVOD

7. POSTUPCI I PRAVILA IZVANPARNIČNIH POSTUPAKA PRIGOVORA I ISPRAVAKA I PRAVILA PRISTUPA TIM POSTUPCIMA

8. PRAVO NA ODUSTAJANJE

9. ODREDBE O GOSPODARSKIM OPERACIJAMA

10. RECENZIJE PROIZVODA

11. ZAVRŠNE ODREDBE

12. OBRASCI ZA ODUSTAJANJE

Web stranica www.easyklima.pl brine o pravima potrošača. Potrošač ne može odustati od prava koja su mu dodijeljena prema Zakonu o pravima potrošača. Ugovorne odredbe koje su manje povoljne za potrošača od odredbi Zakona o pravima potrošača bit će nevažeće, a umjesto njih primjenjivat će se odredbe Zakona o pravima potrošača. Stoga odredbe ovih uvjeta i odredbi nisu namijenjene isključivanju ili ograničavanju bilo kojeg od prava potrošača na koje ima pravo prema obvezujućim zakonskim odredbama, a svaka moguća sumnja tumačit će se u korist potrošača. U slučaju bilo kakve nesuglasnosti između odredbi ovih uvjeta i odredbi i navedenih zakona, potonji će preovladati i primjenjivat će se.

1. OPĆE ODREDBE

1.1. Internetska usluga dostupna na internetskoj adresi www.easyklima.pl pruža se od strane tvrtke Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, br. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA, OIB: 7011112775; OSS: PL7011112775, temeljni kapital u iznosu od: 5000 PLN; e-mail adresa: [email protected], kontaktni telefonski broj: +48730700097.

1.2. Ovi uvjeti i odredbe namijenjeni su kako potrošačima tako i poslovnim korisnicima koji koriste web stranicu, osim ako određena odredba uvjeta i odredbi ne kaže drugačije.

1.3. Administrator osobnih podataka obrađenih na web stranici u vezi s ovim Uvjetima korištenja je Prodavatelj. Osobni podaci obrađuju se u svrhe, u razdoblju i na temelju osnova i načela navedenih u pravilima o privatnosti objavljenima na web stranici. Pravila o privatnosti sadrže, posebno, načela koja se odnose na obradu osobnih podataka od strane Administratora na web stranici, uključujući osnove, svrhe i trajanje obrade osobnih podataka i prava ispitanika, kao i informacije o upotrebi kolačića i analitičkih alata na web stranici. Korištenje web stranice, uključujući obavljanje kupovina, dobrovoljno je. Isto tako, pružanje osobnih podataka od strane kupca ili klijenta koji koristi web stranicu dobrovoljno je, osim iznimaka navedenih u pravilima o privatnosti (zaključenje ugovora i zakonske obveze prodavatelja).

1.4. Definicije:

1.4.1. BLOG – Elektronička usluga, internetski blog dostupan na web stranici i održavan od strane pružatelja usluga pod autorskim imenom: “EasyKlima Academy” za sve posjetitelje web stranice.

1.4.2. RADNI DAN – jedan dan od ponedjeljka do petka, izuzev blagdana.

1.4.3. EASYKLIMAPORTFINDER – Elektronička usluga, elektronički katalog/pretraživač niskog i visokog tlaka putničkog vozila, koji vam pomaže da sami napunite rashladno sredstvo.

1.4.4. OBRASCI REGISTRACIJE – obrazac dostupan na web stranici koji omogućuje stvaranje računa.

1.4.5. OBRAZAC ZA NARUDŽBU – Elektronička usluga, interaktivni obrazac dostupan na web stranici koji omogućuje postavljanje narudžbe, posebno dodavanje proizvoda u elektroničku košaricu i određivanje uvjeta ugovora o prodaji, uključujući način isporuke i plaćanja.

1.4.6. KUPAC – (1) fizička osoba s punim pravnim kapacitetom, a u slučajevima predviđenima općim zakonima, također fizička osoba s ograničenim pravnim kapacitetom; (2) pravna osoba; ili (3) organizacijska jedinica bez pravne osobnosti kojoj zakon dodjeljuje pravni kapacitet – koja je sklopila ili namjerava sklopiti ugovor o prodaji s prodavateljem.

1.4.7. GRAĐANSKI KODEKS – Zakon o građanskom zakoniku od 23. travnja 1964. godine (Službeni list 1964. br. 16, stavak 93 kako je izmijenjen).

1.4.8. RAČUN – Elektronička usluga, skup resursa u sustavu prijenosa podataka pružatelja usluga označenih pojedinačnim imenom (prijava) i lozinkom koju je pružatelj usluga pružatelju dostavio kupac, u kojem se pohranjuju podaci koje je pružatelj usluga pružatelj usluga dostavio i informacije o narudžbama koje je postavio na web mjestu.

1.4.9. NEWSLETTER – Elektronička usluga, usluga elektroničke distribucije koju pruža pružatelj usluga putem e-pošte, koja omogućuje svim korisnicima usluga koji je koriste da automatski primaju od pružatelja usluga ciklički sadržaj uzastopnih izdanja biltena s informacijama o proizvodima, vijestima i promocijama na web mjestu.

1.4.10. PROIZVOD – pokretni predmet dostupan na web mjestu koji je predmet ugovora o prodaji između kupca i prodavatelja.

1.4.11. PRAVILA – ovi uvjeti i odredbe web mjesta.

1.4.12. WEB STRANICA – web mjesto pružatelja usluga dostupno na sljedećoj internetskoj adresi: www.easyklima.pl.

1.4.13. PRODAVATELJ; PRAVITELJ USLUGA – Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, br. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, poštanska adresa: Warszawa POLJSKA, OIB: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, temeljni kapital u iznosu od: 5000 PLN; e-mail adresa: [email protected], kontaktni telefonski broj: +48730700097.

1.4.14. UGOVOR O PRODAJI – ugovor o prodaji proizvoda sklopljen ili zaključen između kupca i prodavatelja putem web mjesta.

1.4.15. ELEKTRONIČKA USLUGA – usluga koju pružatelj usluga elektronički pruža kupcu putem web stranice.

1.4.16. PRAVITELJ USLUGA – (1) fizička osoba s punim pravnim kapacitetom, a u slučajevima predviđenima općim zakonom, također fizička osoba s ograničenim pravnim kapacitetom; (2) pravna osoba; ili (3) organizacijska jedinica bez pravne osobnosti kojoj zakon dodjeljuje pravni kapacitet – koja koristi ili namjerava koristiti Elektroničku uslugu.

1.4.17. ZAKON O PRAVIMA POTROŠAČA – Zakon o pravima potrošača od 30. svibnja 2014. godine (Službeni list 2014. br. 827 kako je izmijenjen).

1.4.18. NARUDŽBA – izjava volje kupca podnesena putem obrasca za narudžbu i usmjerena izravno na zaključenje ugovora o prodaji proizvoda s prodavateljem.

2. ELEKTRONIČKE USLUGE NA WEB STRANICI

2.1. Na web stranici su dostupne sljedeće elektroničke usluge: Račun, Obrasci narudžbi, Newsletter, Blog i EasyKlimaPortFinder.

2.1.1. Račun – korištenje Računa moguće je nakon što Primatelj usluga izvede dvije uzastopne radnje – (1) popuni obrazac za registraciju, (2) klikne na polje “Registriraj se“. U obrascu za registraciju, potrebno je da Primatelj usluga unese sljedeće podatke: e-mail adresu i lozinku.

2.1.1.1. Elektronička usluga Računa pruža se besplatno na neodređeno vrijeme. Kupac ima mogućnost, u bilo kojem trenutku i bez navođenja razloga, ukloniti Račun (odustajanje od Računa) slanjem odgovarajućeg zahtjeva Pružatelju usluga, posebno putem e-maila na: [email protected] ili pismeno na adresu: ul. Solec, br. 18, prostorije B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA.

2.1.2 Obrazac narudžbe – upotreba Obrasca narudžbe počinje kada Kupac doda prvi proizvod u elektroničku košaricu na web mjestu. Narudžba se postavlja nakon što Kupac izvede ukupno dvije uzastopne radnje – (1) popunjavanje Obrasca narudžbe i (2) klikanje na polje “Kupi i plati” na web mjestu nakon što ispuni Obrazac narudžbe – do tog trenutka moguće je mijenjati unesene podatke (za tu svrhu, trebate se voditi prikazanim porukama i informacijama dostupnim na web mjestu). U Obrascu narudžbe Kupcu je potrebno pružiti sljedeće pojedinosti o Kupcu: ime i prezime/naziv tvrtke, adresa (ulica, kućni/broj stana, poštanski broj, mjesto, država), e-mail adresa, kontakt telefon i pojedinosti o Ugovoru o prodaji: Proizvod(i), količina Proizvoda, mjesto i način isporuke Proizvoda, način plaćanja. U slučaju Kupaca koji nisu potrošači, također je potrebno pružiti naziv tvrtke i OIB.

2.1.2.1. Elektronička usluga Obrasca narudžbe pruža se besplatno i ima jednokratni karakter, a završava u trenutku postavljanja narudžbe putem nje ili u trenutku ranijeg prestanka postavljanja narudžbe putem nje od strane Kupca.

2.1.3. Newsletter – korištenje Newslettera moguće je nakon pružanja e-mail adrese u kartici “Newsletter” na web mjestu i klikanja na polje radnje.

2.1.3.1. Elektronička usluga Newslettera pruža se besplatno na neodređeno vrijeme. Kupac ima mogućnost, u bilo kojem trenutku i bez navođenja razloga, odjaviti se s Newslettera (odjava s Newslettera) slanjem odgovarajućeg zahtjeva Pružatelju usluga, posebno putem e-maila na: [email protected] ili pismeno na adresu: ul. Solec, br. 18, prostorije B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLJSKA.

2.1.4. Blog – upotreba Bloga moguća je nakon ulaska na web mjesto – Blog je dostupan svim posjetiteljima web mjesta bez potrebe pružanja bilo kakvih podataka ili izvođenja drugih radnji.

2.1.4.1. Pružatelj usluga omogućuje dodavanje komentara ispod unosa na Blogu. Komentari Primatelja usluga izražavaju samo njihovo vlastito mišljenje i ne čine mišljenje Pružatelja usluga. Zabranjeno je objavljivanje komentara koji krše pravila netiketa i sadrže informacije koje nisu istinite ili mogu zavarati druge Primatelje usluga. Pružatelj usluga zadržava pravo brisanja komentara koji krše navedena pravila.

2.1.4.2. Pružatelj usluga pridržava se članka 14. stavka 1. Zakona o pružanju usluga elektroničkim putem od 18. srpnja 2002. godine (Službeni list 2002. br. 144, stavak 1204 kako je izmijenjen) prema kojem: “osoba koja prilikom pružanja pristupa resursima informacijsko-komunikacijskog sustava u svrhu pohrane podataka od strane primatelja usluge nije svjesna nezakonite prirode podataka ili povezane aktivnosti, a koja prilikom primitka službenog obavijesti ili dobivanja pouzdane informacije o nezakonitoj prirodi podataka ili povezane aktivnosti odmah sprječava pristup podacima.

2.1.4.3. Korištenje Bloga je besplatno i prati odgovarajuće kartice na web mjestu. Blog održava Pružatelj usluga. Kupac ima mogućnost prestanka korištenja Bloga u bilo kojem trenutku i bez navođenja razloga zatvaranjem internetskog preglednika.

2.1.5. EasyKlimaPortFinder – upotreba EasyKlimaPortFinder sastoji se u tome da Klijent pristupi panelu vidljivom na glavnoj stranici web mjesta i na pojedinačnim stranicama proizvoda, koji omogućuje Klijentu unos podataka o Klijentovom automobilu i odabir godine, marke i modela automobila.

2.1.5.1. Elektronička usluga EasyKlimaPortFinder pruža se besplatno i ima jednokratni karakter, a završava u trenutku postavljanja narudžbe putem nje ili u trenutku ranijeg prestanka postavljanja narudžbe putem nje od strane Kupca.

2.2. Tehnički zahtjevi potrebni za rad s ICT sustavom koje koristi Pružatelj usluga: (1) računalo, prijenosno računalo ili drugi multimedijalni uređaj s pristupom internetu; (2) pristup elektroničkoj pošti; (3) web preglednik u trenutačnoj verziji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari ili Microsoft Edge; (4) preporučena minimalna rezolucija zaslona: 1024×768; (5) omogući kolačiće i Javascript u web pregledniku.

2.3. Kupac je dužan koristiti web mjesto na način koji je u skladu sa zakonom i dobrom praksom uz poštivanje osobnih prava i autorskih i prava intelektualnog vlasništva Pružatelja usluga i trećih strana. Kupac je dužan unijeti stvarno točne podatke. Kupcu je zabranjeno pružanje nezakonitog sadržaja.

2.4. Način postupka prigovora u vezi s elektroničkim uslugama naznačen je u točki 2.3. 6. odredbi.

3. TERMS AND CONDITIONS OF THE WEBSITE

3.1. Zaključenje Ugovora o prodaji između Kupca i Prodavatelja dogodit će se nakon što Kupac izvrši narudžbu putem Obrasca za narudžbu na web stranici sukladno odjeljku 2.1.2 Općih uvjeta.

3.2. Cijena proizvoda prikazana na web stranici izražena je u poljskim zlotima (PLN), američkim dolarima ($), eurima (€), britanskim funtama (£), češkim krunama (CZK), Danska kruna (DKK), Mađarska forinta (HUF), Švedska kruna (SEK) i uključuje poreze. Kupac je obaviješten o ukupnoj cijeni, uključujući poreze, proizvoda koji je predmet narudžbe, kao i o troškovima dostave (uključujući transport, dostavu i poštanske usluge) te drugim troškovima. Ako se iznos tih naknada ne može odrediti, Kupac će biti obaviješten o obvezi plaćanja istih, na stranicama web stranice tijekom postupka postavljanja narudžbe, uključujući trenutak izražavanja volje Kupca da bude vezan Ugovorom o prodaji.

3.3. Postupak zaključenja Ugovora o prodaji na web stranici putem Obrasca za narudžbu

3.3.1. Zaključenje Ugovora o prodaji između Kupca i Prodavatelja događa se nakon što Kupac postavi narudžbu na web stranici sukladno točki 2.1.2 Općih uvjeta.

3.3.2. Nakon što Kupac postavi narudžbu, Prodavatelj će odmah potvrditi njezinu primitak i istovremeno prihvatiti narudžbu za ispunjenje. Prodavatelj potvrđuje primitak narudžbe i prihvaća je za ispunjenje slanjem odgovarajuće e-mail poruke Kupcu na e-mail adresu koju je Kupac naveo tijekom postupka postavljanja narudžbe. E-mail poruka sadrži barem Prodavateljevu izjavu o primitku narudžbe, njezinom prihvaćanju za ispunjenje i potvrdu o zaključenju Ugovora o prodaji. Čim Kupac primi gore navedenu e-mail poruku, zaključen je Ugovor o prodaji između Kupca i Prodavatelja.

3.4. Snimanje, osiguranje i dostupnost sadržaja zaključenog Ugovora o prodaji Kupcu odvija se putem (1) dostupnosti ovih Općih uvjeta na web stranici web stranice i (2) slanjem Kupcu e-mail poruke navedene u točki 3.3.2. Općih uvjeta. Sadržaj Ugovora o prodaji dodatno se snima i osigurava u informacijskom sustavu Prodavateljeve web stranice.

4. NAČINI I ROKOVI PLAĆANJA ZA PROIZVOD

4.1. Prodavatelj će Kupcu staviti na raspolaganje sljedeće načine plaćanja za Ugovor o prodaji: 

4.1.1. Plaćanje pouzećem prilikom dostave.

4.1.2. Plaćanje gotovinom prilikom osobnog preuzimanja.

4.1.3. Plaćanje putem bankovnog prijenosa na račun Prodavatelja.

4.1.4. Elektronička i kreditna plaćanja prema odabiru Kupca putem: Przelewy24.pl, PayU.pl, PayPal.com, Apple Pay ili Google Pay – mogući trenutni načini plaćanja specificirani su na web stranici u informacijskom dijelu o načinima plaćanja i na web stranici https://www.przelewy24.pl/, https://poland.payu.com/, https://www.apple.com/pl/apple-pay/, https://pay.google.com/intl/pl.

4.1.5. Plaćanje putem sustava na rate putem PayU.pl.

4.2. Rok plaćanja:

4.2.1. Ako Kupac odabere plaćanje putem bankovnog prijenosa, elektroničko plaćanje ili plaćanje karticom, Kupac je dužan izvršiti plaćanje u roku od 7 kalendarskih dana od datuma zaključenja Ugovora o prodaji.

4.2.2. U slučaju da Kupac odabere plaćanje pouzećem, Kupac je dužan izvršiti plaćanje prilikom dostave.

5. TROŠKOVI, NAČINI I ROK DOSTAVE PROIZVODA

5.1. Dostava Proizvoda dostupna je na teritoriju Europe.

5.2. Dostava Proizvoda Kupcu naplaćuje se, osim ako ugovor o prodaji ne određuje drukčije. Troškovi dostave Proizvoda (uključujući troškove prijevoza, dostave i poštanskih usluga) naznačeni su Kupcu na stranicama web mjesta u informacijskom dijelu o troškovima dostave i tijekom postupka narudžbe, uključujući trenutak kada Kupac izrazi svoju volju da bude obvezan Ugovorom o prodaji.

5.3. Prodavatelj Kupcu omogućuje sljedeće načine dostave Proizvoda:

5.3.1. Dostava putem kurira.

5.3.2. Plaćanje pouzećem.

5.4. Prodavatelj obavještava da pakiranje i slanje Proizvoda vrši tvrtka EPACCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ sa sjedištem u Varšavi (sjedište i adresa dostave: Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Varšava); upisana u Sudski registar poduzetnika pod brojem KRS 0000862281; sudski registar gdje se vode zapisi o poslovanju tvrtke: Općinski sud Katowice – Wschód u Katowicama, VIII. ekonomska odjeljenja Nacionalnog suda; temeljni kapital: 5.000 PLN; OIB: 9542818782; REGON: 387147683.

5.5. Rok dostave Proizvoda Kupcu iznosi do 5 radnih dana, osim ako kraći rok nije naveden u opisu Proizvoda ili tijekom postupka narudžbe. U slučaju Proizvoda s različitim rokovima dostave, rok dostave bit će najduži navedeni rok, koji ipak neće premašiti 5 radnih dana. Početak razdoblja dostave Proizvoda Kupcu izračunava se na sljedeći način:

5.5.1. Ako Kupac odabere plaćanje bankovnim prijenosom, elektroničkim plaćanjem ili karticom – od datuma kada je kreditirao bankovni račun ili račun za razračunavanje Prodavatelja.

5.5.2. Ako Kupac odabere plaćanje pouzećem – od datuma zaključenja Ugovora o prodaji.

5.5.3. U slučaju da Kupac odabere plaćanje na rate – od datuma kada Creditor obavijesti Prodavatelja o zaključenju ugovora o kreditiranju s Kupcem, najkasnije od datuma kada se sredstva iz kredita dodijeljenog Kupcu uplate na bankovni ili razračunski račun Prodavatelja.

6. REKLAMACIJA PROIZVODA

6.1. Ova stavka 6 Općih uvjeta postavlja postupak za rješavanje žalbi koje su zajedničke svim žalbama upućenim Prodavatelju, posebno žalbama koje se odnose na Proizvode, Ugovore o prodaji, Elektroničke usluge i druge žalbe povezane s radom Prodavatelja ili web mjesta.

6.2. Osnova i opseg odgovornosti utvrđeni su u općim zakonima, posebno Građanskim zakonikom, Zakonom o pravima potrošača i Zakonom o pružanju usluga elektroničkim putem od 18. srpnja 2002. (Narodne novine broj 144, stavka 1204, kako je izmijenjeno).

6.2.1. Detaljne odredbe o žalbi na Proizvod – pokretnu stvar – koju je Kupac kupio na temelju Ugovora o prodaji sklopljenog s Prodavateljem do 31. prosinca 2022. bit će određene odredbama Građanskog zakonika u važećem tekstu do 31. prosinca 2022., posebno člancima 556-576 Građanskog zakonika. Ove odredbe definiraju, osobito, osnovu i opseg odgovornosti Prodavatelja prema Kupcu ako prodani Proizvod ima fizički ili pravni nedostatak (jamstvo). Prodavatelj je dužan pružiti Kupcu Proizvod bez nedostataka. Sukladno članku 558. stavku 1. Građanskog zakonika, odgovornost Prodavatelja prema jamstvu za Proizvod kupljen u skladu s prethodnom rečenicom isključena je prema Kupcu koji nije potrošač.

6.2.2. Detaljne odredbe o žalbi na Proizvod – pokretnu stvar (uključujući pokretnu stvar s digitalnim elementima), osim, međutim, pokretne stvari koja samo služi kao nositelj digitalnog sadržaja – kupljenu od strane Kupca na temelju Ugovora o prodaji sklopljenog s Prodavateljem od 1. siječnja 2023. bit će određene odredbama Zakona o pravima potrošača u važećem tekstu od 1. siječnja 2023., posebno člancima 43a – 43g Zakona o pravima potrošača. Ove odredbe određuju, posebno, osnovu i opseg odgovornosti Prodavatelja prema potrošaču ako Proizvod ne udovoljava Ugovoru o prodaji.

6.2.3. Detaljne odredbe o žalbi na Proizvod – digitalni sadržaj ili uslugu ili pokretnu stvar koja služi samo kao nositelj digitalnog sadržaja – kupljeni od strane Kupca na temelju Ugovora o prodaji sklopljenog s Prodavateljem od 1. siječnja 2023. ili prije tog datuma, ako je dostava takvog Proizvoda trebala ili se trebala dogoditi nakon tog datuma, navedene su u odredbama Zakona o pravima potrošača u važećem tekstu od 1. siječnja 2023., posebno člancima 43h – 43q Zakona o pravima potrošača. Ove odredbe određuju, posebno, osnovu i opseg odgovornosti Prodavatelja prema potrošaču u slučaju nepoštivanja Ugovora o prodaji.

6.3. Žalba se može podnijeti, na primjer:

6.3.1. Pismeno na adresu: Solec St., br. 18, prostorija B21, Varšava, 00-410, poštanski broj: Varšava POLJSKA

6.3.2. Elektroničkim putem putem e-pošte na: [email protected].

6.4. Slanje ili povrat Proizvoda u okviru žalbe može se obaviti na adresi: ul. Solec, br. 18, prostorija B21, Varšava, 00-410, poštanski broj: Varšava POLJSKA.

6.5. Preporučuje se navesti u opisu žalbe: (1) informacije i okolnosti koje se odnose na predmet žalbe, posebno vrstu i datum nastanka nepravilnosti ili nesuglasnosti s ugovorom; (2) zahtjev za načinom usklađivanja žalbe s ugovorom ili izjavu o sniženju cijene ili odustanku od ugovora ili bilo koju drugu tvrdnju; i (3) kontakt podatke podnositelja žalbe – što će olakšati i ubrzati obradu žalbe. Zahtjevi navedeni u prethodnoj rečenici samo su preporuka i ne utječu na učinkovitost žalbi podnesenih bez preporučenog opisa žalbe.

6.6. Ako se kontakt podaci koje je naveo podnositelj žalbe promijene tijekom postupka rješavanja žalbe, podnositelj žalbe dužan je obavijestiti Prodavatelja.

6.7. Podnositelj žalbe može priložiti uz žalbu dokaze (npr. fotografije, dokumente ili Proizvod) koji se odnose na predmet žalbe. Prodavatelj može također zatražiti od podnositelja žalbe da dostavi dodatne informacije ili pošalje dokaze (npr. fotografije) ako olakšava i ubrzava obradu žalbe od strane Prodavatelja.

6.8. Prodavatelj će odgovoriti na žalbu odmah, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od datuma primitka.

7. IZVANPRAVNI NAČINI RJEŠAVANJA PRITUŽBI I ZAHTJEVA, TE PRAVILA PRISTUPA TIM POSTUPCIMA

7.1. Detaljne informacije o mogućnosti korištenja izvanpravnih načina rješavanja pritužbi i ostvarivanja zahtjeva za Klijenta koji je potrošač dostupne su na web stranici Ureda za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača na: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2. Također postoji kontakt točka kod Predsjednika Ureda za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača (telefon: 22 55 60 333, e-mail: [email protected] ili pisanom adresom: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), čiji je zadatak, između ostalog, pružanje pomoći potrošačima u pitanjima vezanim uz izvanpravno rješavanje potrošačkih sporova.

7.3. Potrošač ima sljedeće primjere izvanpravnih postupaka pritužbi i odštete: (1) zahtjev za rješavanje spora pred stalnim miriteljskim potrošačkim sudom (za više informacija, pogledajte: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) zahtjev za izvanpravno rješavanje spora pred pokrajinskim inspektorom Trgovačke inspekcije (za više informacija, pogledajte web stranicu inspektora nadležnog za mjesto poslovanja Prodavatelja); i (3) pomoć županijskog (gradskog) ombudsmana za potrošače ili socijalne organizacije čiji su zakonski zadaci uključeni zaštitu potrošača (npr. Savez potrošača, Udruga poljskih potrošača). Savjeti se pružaju, između ostalog, putem e-maila na [email protected] i na broj potrošačke linije 801 440 220 (linija je otvorena radnim danima od 8:00 do 18:00 sati, trošak poziva prema tarifi operatera).

7.4. Platforma za online rješavanje sporova između potrošača i trgovaca na razini EU (ODR platforma) dostupna je na http://ec.europa.eu/consumers/odr. ODR platforma je interaktivna i višejezična web stranica s jednim mjestom za potrošače i trgovce koji traže izvanpravno rješenje spora u vezi s ugovornim obvezama iz online prodaje ili usluga (za više informacija, pogledajte web stranicu same platforme ili web adresu Ureda za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8. PRAVO NA ODUSTAJANJE

8.1.

Potrošač koji je sklopio ugovor na daljinu može, u roku od 14 kalendarskih dana, odustati od ugovora bez navođenja razloga i bez troškova, osim troškova navedenih u točki 8.8. Uvjeta i odredbi. Dostava izjave prije isteka roka dostatna je za ispunjenje uvjeta. Izjava o odustajanju može se podnijeti, na primjer:

8.1.1. Pismeno na adresu: ul. Solec, br. 18, prostorija B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava, POLJSKA

8.1.2. Elektroničkim putem putem e-pošte na: [email protected].

8.2. Povrat proizvoda – pokretnina (uključujući pokretnine s digitalnim elementima) unutar okvira odustajanja od ugovora može se izvršiti na adresu: ul. Solec, br. 18, prostorija B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava, POLJSKA.

8.3. Uz Zakon o pravima potrošača prilaže se primjer obrasca za odustajanje, a dostupan je i dodatno u stavci 12. Uvjeta i odredbi. Potrošač može koristiti obrazac, ali to nije obavezno.

8.4. Rok za odustajanje od ugovora počinje:

8.4.1. Za ugovor čijim ispunjenjem Prodavatelj isporučuje proizvod, obvezujući se prenijeti vlasništvo – od trenutka preuzimanja proizvoda od strane potrošača ili treće strane koju je potrošač naznačio, a koja nije prijevoznik; u slučaju ugovora koji: (1) uključuje više proizvoda koji se isporučuju odvojeno, u serijama ili dijelovima – od trenutka preuzimanja posljednjeg proizvoda, serije ili dijela, ili (2) sastoji se od redovite isporuke proizvoda na određeni period – od trenutka preuzimanja prvog proizvoda;

8.4.2. Za ostale ugovore – od datuma zaključenja ugovora.

8.5. U slučaju odustajanja od ugovora na daljinu, smatrat će se da ugovor nije sklopljen.

8.6. Proizvodi – pokretnine, uključujući pokretne stvari s digitalnim elementima:

8.6.1. Prodavatelj je obvezan odmah, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana primitka potrošačeve izjave o odustajanju, vratiti potrošaču sva plaćanja koja je potrošač izvršio, uključujući troškove dostave proizvoda – pokretne stvari, uključujući pokretne stvari s digitalnim elementima (izuzev dodatnih troškova koji proizlaze iz odabira načina dostave drugog od najjeftinijeg običnog načina dostave dostupnog na web stranici). Prodavatelj će vratiti plaćanje istom metodom plaćanja koju je koristio potrošač, osim ako potrošač izričito pristane na drugu metodu povrata koja ne stvara troškove za potrošača. U slučaju proizvoda – pokretnih stvari (uključujući pokretne stvari s digitalnim elementima) – ako Prodavatelj nije ponudio da sam preuzme proizvod od potrošača, Prodavatelj može zadržati povrat primljenog plaćanja od potrošača dok ne primi proizvod natrag ili dok potrošač ne pruži dokaze o njegovom povratu, ovisno o tome što se prvo dogodi.

8.6.2. U slučaju proizvoda – pokretnih stvari (uključujući pokretne stvari s digitalnim elementima) – potrošač je dužan odmah vratiti proizvod Prodavatelju, najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana kada je odustao od ugovora, ili ga predati osobi koju je Prodavatelj ovlastio da ga preuzme, osim ako Prodavatelj ponudi da sam preuzme proizvod. Dovoljno je poslati proizvod natrag prije isteka roka.

8.6.3. Potrošač je odgovoran za svako smanjenje vrijednosti proizvoda – pokretne stvari (uključujući pokretne stvari s digitalnim elementima) – proizašlo iz uporabe proizvoda izvan onoga što je potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcionalnosti proizvoda.

8.7. Proizvodi – digitalni sadržaj ili digitalne usluge:

8.7.1. U slučaju odustajanja od ugovora o pružanju proizvoda – digitalnog sadržaja ili digitalne usluge – Prodavatelj, od dana primitka potrošačeve izjave o odustajanju, ne može koristiti sadržaj osim osobnih podataka koje je potrošač dostavio ili stvorio tijekom korištenja proizvoda – digitalnog sadržaja ili digitalne usluge – pružene od strane Prodavatelja, osim sadržaja koji: (1) su korisni samo u vezi s digitalnim sadržajem ili digitalnom uslugom koja je predmet ugovora; (2) se odnose isključivo na aktivnosti potrošača tijekom korištenja digitalnog sadržaja ili digitalne usluge koju je pružio Prodavatelj; (3) su kombinirani od strane trgovca s drugim podacima i ne mogu se izdvojiti iz njih ili ih se može izdvojiti samo s nerazmjernim naporom; (4) su proizvedeni zajedno s drugim potrošačima koji ih i dalje mogu koristiti. Izuzetak od ovoga, Prodavatelj će, na zahtjev potrošača, staviti na raspolaganje potrošaču sadržaj osim osobnih podataka koji su potrošaču dostavljeni ili stvoreni tijekom korištenja digitalnog sadržaja ili digitalne usluge koju je pružio Prodavatelj. U slučaju odustajanja, Prodavatelj može spriječiti daljnju upotrebu digitalnog sadržaja ili digitalne usluge potrošača, posebno sprječavanjem pristupa digitalnom sadržaju ili digitalnoj usluzi ili blokiranjem korisničkog računa, što neće utjecati na prava potrošača navedena u prethodnoj rečenici. Potrošač ima pravo besplatno, bez smetnji od Prodavatelja, povratiti digitalni sadržaj od Prodavatelja u razumnom roku i u uobičajenom strojno čitljivom formatu.

8.7.2. U slučaju odustajanja od ugovora o pružanju proizvoda – digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, potrošač je dužan prestati koristiti digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu i prestati ga stavljati na raspolaganje trećim stranama.

8.8. Mogući troškovi povezani s odustajanjem potrošača, koje je potrošač dužan snositi:

8.8.1. U slučaju proizvoda – pokretnih stvari (uključujući pokretne stvari s digitalnim elementima) – ako je potrošač odabrao način dostave proizvoda drugačiji od najjeftinijeg običnog načina dostave dostupnog na web stranici, Prodavatelj nije dužan nadoknađivati potrošaču dodatne troškove koji su nastali odabirom potrošača.

8.8.2. Za proizvode – pokretne stvari (uključujući pokretne stvari s digitalnim elementima) – potrošač snosi izravne troškove povrata proizvoda.

8.8.3. U slučaju proizvoda – usluga, čije izvršenje – na izričiti zahtjev potrošača – počne prije isteka roka za odustajanje, potrošač koji ostvaruje pravo odustajanja nakon takvog zahtjeva obvezan je platiti za izvršene usluge do trenutka odustajanja. Iznos koji treba platiti izračunava se proporcionalno onome što je pruženo, uzimajući u obzir cijenu ili naknadu dogovorenu u ugovoru. Ako je cijena ili naknada previsoka, osnova za izračun tog iznosa bit će tržišna vrijednost izvršene usluge.

8.9. Potrošač nema pravo odustajanja od ugovora na daljinu u vezi s ugovorima:

8.9.1. (1) za pružanje usluga za koje je potrošač obvezan platiti cijenu, ako je Prodavatelj u potpunosti izvršio uslugu uz izričitu i prethodnu suglasnost potrošača, koji je bio informiran prije pružanja usluge od strane Prodavatelja da će izgubiti pravo na odustajanje nakon pružanja usluge od strane Prodavatelja, i potrošač je to potvrdio; (2) u kojem cijena ili naknada ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu nad kojim Prodavatelj nema kontrolu, a koje se mogu dogoditi prije isteka roka za odustajanje; (3) u kojem je predmet izvršenja proizvod – pokretna stvar (uključujući pokretnu stvar s digitalnim elementima) – koji nije unaprijed izrađen, proizveden prema specifikaciji potrošača ili namijenjen zadovoljenju njegovih/ njezinih individualnih potreba; (4) u kojem je predmet izvršenja proizvod – pokretna stvar (uključujući pokretnu stvar s digitalnim elementima) – podložan brzom propadanju ili ima kratki vijek trajanja; (5) u kojem je predmet izvršenja proizvod – pokretna stvar (uključujući pokretnu stvar s digitalnim elementima) – isporučen u zapečaćenom pakiranju koje se ne može vratiti nakon otvaranja iz razloga zdravstvene ili higijenske prirode, ako je pakiranje otvoreno nakon isporuke; (6) u kojem je predmet izvršenja proizvod – pokretna stvar (uključujući pokretnu stvar s digitalnim elementima) – koji je nakon dostave, zbog svoje prirode, nerazdvojivo povezan s drugim pokretnim stvarima, uključujući pokretne stvari s digitalnim elementima; (7) u kojem je predmet izvršenja alkoholna pića čija je cijena dogovorena prilikom zaključenja Ugovora o prodaji, čija isporuka može nastupiti tek nakon 30 dana, a vrijednost ovisi o fluktuacijama na tržištu na koje Prodavatelj nema kontrolu; (8) u kojem je potrošač izričito zatražio od Prodavatelja da dođe k njemu radi obavljanja hitnog popravka ili održavanja; ako Prodavatelj pruža, osim toga, druge usluge od onih koje je potrošač zatražio ili isporučuje proizvode – pokretne stvari (uključujući pokretne stvari s digitalnim elementima) – osim rezervnih dijelova potrebnih za obavljanje popravka ili održavanja, potrošač ima pravo odustati od ugovora u vezi s dodatnim uslugama ili proizvodima; (9) u kojem je predmet isporuke zvučni ili vizualni zapis ili računalni softver isporučen u zapečaćenom pakiranju ako je pakiranje otvoreno nakon isporuke; (10) za isporuku novina, periodičnih izdanja ili časopisa, osim ugovora o pretplati; (11) sklopljenih putem javne dražbe; (12) za pružanje smještaja, osim u stambene svrhe, prijevoza robe, najma vozila, ugostiteljskih usluga, usluga povezanih s slobodnim vremenom, zabavom, sportom ili kulturnim događajima, ako ugovor određuje datum ili razdoblje pružanja usluge; (13) za isporuku digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tvarnom mediju za koji potrošač mora platiti cijenu, ako je Prodavatelj započeo izvršenje s izričitom i prethodnom suglasnošću potrošača, koji je bio informiran prije pružanja usluge od strane Prodavatelja da će izgubiti pravo na odustajanje nakon što Prodavatelj pruži uslugu i to potvrdi, a Prodavatelj je potrošaču pružio potvrdu navedenu u čl. 15. (1) i (2) ili čl. 21. (1) Zakona o pravima potrošača; (14) za pružanje usluga za koje potrošač mora platiti cijenu u slučaju u kojem je potrošač izričito zatražio od Prodavatelja da dođe na njegovu adresu radi popravka i usluga je već u potpunosti izvršena uz izričitu i prethodnu suglasnost potrošača.

8.10. Odredbe sadržane u ovoj sekciji 8. Općih uvjeta koja se odnose na potrošača primjenjivat će se od 1. siječnja 2021. godine i za ugovore sklopljene od tog datuma i na Kupca ili Kupca koji je fizička osoba koja sklapa ugovor izravno povezan s njegovom/njezinom poslovnom djelatnošću, kada proizlazi iz sadržaja tog ugovora da nema profesionalni karakter za tu osobu, posebno proizlazi iz predmeta njegove/njezine poslovne djelatnosti, dostupne na temelju odredbi o Centralnom registru i informacijama o poslovnoj djelatnosti.

9. ODREDBE KOJE SE ODNOSE NA PODUZETNIKE

9.1. Ova klauzula 9 Općih uvjeta i sve sadržane odredbe namijenjene su i time obvezuju isključivo Kupca ili Primatelja usluga koji nije potrošač, i od 1. siječnja 2021. godine i za ugovore sklopljene od tog datuma, koji također nije fizička osoba koja sklapa ugovor izravno povezan s njegovom/njezinom poslovnom djelatnošću, kada proizlazi iz sadržaja tog ugovora da nema profesionalni karakter za tu osobu, posebno proizlazi iz predmeta njegove/njezine poslovne djelatnosti, dostupne na temelju odredbi o Centralnom registru i informacijama o poslovnoj djelatnosti.

9.2. Prodavatelj ima pravo odustati od Ugovora o prodaji u roku od 14 kalendarskih dana od datuma njegova zaključenja. Odustajanje od Ugovora o prodaji u ovom slučaju može se dogoditi bez navođenja bilo kakvog razloga i ne daje pravo Kupcu na bilo kakve zahtjeve protiv Prodavatelja.

9.3. Odgovornost Prodavatelja po jamstvu za proizvod ili neusklađenost proizvoda s Ugovorom o prodaji bit će isključena.

9.4. Prodavatelj će odgovoriti na prigovor u roku od 30 kalendarskih dana od datuma primitka.

9.5. Prodavatelj ima pravo ograničiti dostupne načine plaćanja, uključujući zahtjev za predujmom u cijelosti ili djelomično, neovisno o načinu plaćanja koji je odabrao Kupac i činjenici zaključenja Ugovora o prodaji.

9.6. Davatelj usluga može raskinuti ugovor o pružanju elektroničkih usluga s trenutačnim učinkom i bez navođenja razloga slanjem odgovarajuće izjave Kupcu.

9.7. Odgovornost Davatelja usluga/Prodavatelja prema Kupcu/Klijentu, bez obzira na njezin pravni temelj, ograničena je – kako unutar okvira pojedinog zahtjeva tako i za sve zahtjeve ukupno – na iznos plaćene cijene i troškova dostave prema Ugovoru o prodaji, ali ne više od iznosa tisuću PLN. Ograničenje iznosa navedenog u prethodnoj rečenici primjenjivat će se na sve zahtjeve koje Kupac/Klijent podnosi protiv Davatelja usluga/Prodavatelja, uključujući u slučaju odsutnosti Ugovora o prodaji ili nevezano uz Ugovor o prodaji. Davatelj usluga/Prodavatelj odgovoran je samo Primatelju usluga/Kupcu za tipične štete koje su bile predvidive u trenutku zaključenja ugovora i nije odgovoran za izgubljenu dobit. Prodavatelj također nije odgovoran za eventualna kašnjenja u prijevozu pošiljke.

9.8. Sve sporove koji nastanu između Prodavatelja/Davatelja usluga i Kupca/Klijenta treba predati sudu nadležnom za sjedište Prodavatelja/Davatelja usluga.

10. ZAVRŠNE ODREDBE

10.1. Prodavatelj omogućava svojim Kupcima iznošenje i pristupanje mišljenjima o proizvodima i web-mjestu pod uvjetima navedenim u ovom odjeljku Općih uvjeta.

10.2. Klijent može dati mišljenje korištenjem obrasca za dodavanje mišljenja o proizvodu ili web-mjestu. Ovaj obrazac može biti dostupan izravno na web-mjestu (uključujući putem vanjskog widgeta) ili putem individualne poveznice koju Klijent dobiva nakon kupnje na e-mail adresu koju je pružio Klijent. Prilikom dodavanja mišljenja, Kupac može dodati i grafiku ocjenu ili sliku proizvoda – ako takva opcija postoji u obrascu za mišljenje.

10.3. Mišljenje o proizvodu može iznijeti samo za proizvode stvarno kupljene na web-mjestu Prodavatelja i to od strane Kupca koji je kupio proizvod koji se recenzira. Zabranjeno je sklapati fiktivne ili lažne Ugovore o prodaji radi iznošenja mišljenja o proizvodu. Mišljenje o web-mjestu može iznijeti osoba koja je Kupac web-mjesta.

10.4. Dodavanje mišljenja od strane Klijenata ne smije se koristiti za ilegalne aktivnosti, posebno za aktivnosti koje čine čin nepravedne konkurencije ili aktivnosti koje krše osobna prava, prava intelektualnog vlasništva ili druga prava Prodavatelja ili trećih strana. Prilikom dodavanja mišljenja, Kupac je obvezan postupati u skladu sa zakonom, ovim Općim uvjetima i dobrim običajima.

10.5. Mišljenja se mogu staviti na raspolaganje izravno na web-mjestu (npr. pored određenog proizvoda) ili u vanjskoj usluzi prikupljanja mišljenja s kojom Prodavatelj surađuje i s kojom je povezan na web-mjestu (uključujući putem vanjskog widgeta postavljenog na web-mjestu).

10.6. Prodavatelj će osigurati da objavljena mišljenja o proizvodima dolaze od njegovih Kupaca koji su kupili proizvod. U tu svrhu, Prodavatelj će poduzeti sljedeće korake kako bi provjerio da mišljenja dolaze od njegovih Kupaca:

10.6.1. Objavljivanje mišljenja putem obrasca dostupnog izravno na web-mjestu zahtijeva prethodnu provjeru od strane Davatelja usluga. Verifikacija uključuje provjeru usklađenosti mišljenja s ovim Općim uvjetima, posebno provjeru je li osoba koja daje mišljenje Kupac web-mjesta – u ovom slučaju Prodavatelj provjerava je li osoba izvršila kupnju na web-mjestu, a u slučaju mišljenja o proizvodu dodatno provjerava je li osoba kupila recenzirani proizvod. Verifikacija će se obaviti bez odgađanja.

10.6.2. Prodavatelj šalje svojim Kupcima (uključujući putem vanjske usluge povratnih informacija s kojom surađuje) pojedinačnu poveznicu na e-mail adresu koju je Kupac pružio prilikom kupnje – na taj način, pristup obrascu za povratne informacije omogućava se samo Kupcu koji je kupio proizvod na web-mjestu.

10.6.3. U slučaju sumnje Prodavatelja ili prigovora usmjerenog Prodavatelju od strane drugih Klijenata ili trećih strana da li određeno mišljenje potječe od Kupca ili da li je određeni Kupac kupio određeni proizvod, Prodavatelj zadržava pravo kontaktiranja autora mišljenja radi razjašnjenja i potvrde da je zapravo Kupac web-mjesta ili da je kupio recenzirani proizvod.

10.7. Sve primjedbe, prigovori na verifikaciju mišljenja ili prigovori da li određeno mišljenje potječe od Kupca ili da li je određeni Kupac kupio određeni proizvod mogu se podnijeti na način analogan postupku prigovora naznačenom u Odjeljku 6 Općih uvjeta.

10.8. Prodavatelj ne postavlja ili ne naručuje drugu osobu da postavlja lažna mišljenja ili preporuke Klijenata i ne izobličava mišljenja ili preporuke Klijenata kako bi promovirao svoje proizvode. Prodavatelj pruža i pozitivna i negativna mišljenja. Prodavatelj ne pruža sponzorirana mišljenja.

11. ZAVRŠNE ODREDBE

11.1. Ugovori zaključeni putem web-mjesta bit će zaključeni na poljskom jeziku.

11.2. Izmjena Općih uvjeta:

11.2.1. Davatelj usluga zadržava pravo izmjene Općih uvjeta iz važnih razloga, tj.: promjena u zakonodavstvu; promjene u načinima plaćanja i dostave – u mjeri u kojoj te promjene utječu na provedbu odredbi ovih Općih uvjeta.

11.2.2. U slučaju zaključenja stalnih ugovora na temelju ovih Općih uvjeta (npr. pružanje elektroničkih usluga – Račun), izmijenjeni Opći uvjeti bit će obvezujući za Kupca ako su ispunjeni zahtjevi navedeni u članku 384. i 384[1] Građanskog zakonika, tj. Kupac je ispravno obaviješten o izmjenama i nije raskinuo ugovor u roku od 15 kalendarskih dana od datuma obavijesti. U slučaju da izmjena Općih uvjeta rezultira uvođenjem novih naknada ili povećanjem trenutnih naknada, Kupac ima pravo odustati od ugovora.

11.2.3. U slučaju zaključenja ugovora druge prirode od stalnih ugovora (npr. Ugovor o prodaji) na temelju ovih Općih uvjeta, izmjene Općih uvjeta neće na bilo koji način utjecati na stjecana prava Davatelja usluga / Kupaca prije datuma stupanja na snagu izmjena Općih uvjeta, posebno, izmjene Općih uvjeta neće utjecati na već postavljene ili postavljene narudžbe i zaključene, izvršene ili izvršene Ugovore o prodaji.

11.3. Pitanja koja nisu obuhvaćena ovim Općim uvjetima uređivat će se općim odredbama poljskog prava, posebno: Građanskim zakonikom; Zakonom o pružanju elektroničkih usluga od 18. srpnja 2002. (Službeni list 2002. br. 144, stavak 1204, kako je izmijenjen); Zakonom o pravima potrošača; i drugim relevantnim odredbama univerzalnog prava.

11.4. Ovi Opći uvjeti ne isključuju odredbe primjenjive u zemlji uobičajenog boravišta potrošača koji zaključuje ugovor s Davateljem usluga / Prodavateljem, a koje se ne mogu isključiti ugovorom. Davatelj usluga / Prodavatelj u takvom slučaju jamči potrošaču zaštitu koja mu je pružena na temelju odredbi koje se ne mogu isključiti ugovorom.

12. OBLRAZAC ZA ODUSTAJANJE (DODATAK BR. 2 ZAKONU O PRAVIMA POTROŠAČA)

Obrazac za odustajanje (ovaj obrazac treba popuniti i poslati samo ako želite odustati od ugovora)

– Adresa primatelja:

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, br. 18, lok. B21, Varšava, 00-410 easyklima.pl [email protected]

– Ja/Mi() ovim obavještavam(o) o mom/našem povlačenju iz ugovora o prodaji sljedećih proizvoda() ugovora o isporuci sljedećih proizvoda() ugovora o izradi sljedećih proizvoda()/pružanja sljedeće usluge()

– Datum zaključenja ugovora()/primitka()

– Puno ime potrošača

– Adresa potrošača

– Potpis potrošača (samo ako se obrazac šalje na papiru)

– Datum

(*) Izbrisati gdje nije primjenjivo.

Postavke kolačića

Možete prihvatiti, prilagoditi ili odbiti korištenje svih kolačića i sličnih tehnologija. Možete napraviti detaljan izbor pomoću opcija u nastavku. Svoje postavke možete promijeniti u bilo kojem trenutku.